Hvad holder London Fashion Week i stand til 2018?

Fashion Week er i flere år en mulighed for designere til at præsentere deres kollektion for hver sæson. Det er en global begivenhed, der finder sted to gange om året i forskellige hovedstæder rundt om i verden som London. Disse forestillinger er så usædvanlige som de andre, således at tilskuerne altid forventer at blive overrasket.

Fra den 15. februar til den 20. vil der blive afholdt den 67. udgave af Londons modeuge, hvor alle modeaktører vil mødes. Unge designere er også hædret som altid. De har den ekstraordinære mulighed for at demonstrere deres talent og gøre deres yderste for at tiltrække et krævende publikum. Placeret under tegn på kreativitet og innovation lover deres samlinger at være meget forskellige. Disse nye designere har også mulighed for at gnide skuldre med de mest kendte designere. Sidstnævnte arbejder normalt på vegne af store modehuse, der har et solidt ry. Alle disse elementer garanterer farverige shows og kreationer med flere inspirationer. Nogle kunstnere har revideret punk spirit ved at tilføje en lille militær berøring. Andre foretrak at tegne deres kreativitet fra britiske eller kreolske stilarter. De tilbudte artikler handler ikke kun om tøj, men også forskellige mode tilbehør som poser, hatte eller sko. London Fashion Week vil sætte trends for alle årstider, det være sig farver eller materialer. Mange mode entusiaster vil blive inspireret til at komponere deres udseende afhængigt af omstændighederne.

Udover modeshowene tilbyder denne begivenhed mange attraktioner for de 14.000 mennesker, der forventes. En festival afholdes fra 22. februar til 25. juli. Mere end 120 britiske og internationale mærker samarbejdede for at organisere indkøbscentre. Der vil også være forelæsninger om stilpræsentationer og industri. Disse vil fokusere så meget på mode som livsstil og teknologi. De vigtigste værter for disse konferencer vil være Daphné Guiness, et ægte ikon for mode og Daren Skey, der køber store mængder herretøj. Der er også designere Orla Kiely og Markus Lupfer samt adm. Direktør for Fioricci, Janie Schaffer. Denne tilgang tager sigte på at stramme forbindelserne mellem mærker og forbrugere. Den førstnævnte har mulighed for at underskrive nye kontrakter, mens sidstnævnte får mulighed for at smage spændingen i London Fashion Week.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *